Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple

 

El Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple és una de les campanyes solidàries més emblemàtiques de Catalunya, organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple.

El seu objectiu és conscienciar a la societat i recaptar fons per a l’acompanyament i la neurorehabilitació de les persones que pateixen aquesta malaltia, així com per a la recerca.

Vine a la piscina municipal el diumenge 5 de juliol de 10 a 2 del matí.

Més informació al web de Mulla’t per l’esclerosi múltiple

Fes el teu donatiu!