El Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple és una de les campanyes solidàries més emblemàtiques de Catalunya, organitzada per la Fundació Esclerosi Múltiple.
El seu objectiu és conscienciar a la societat i recaptar fons per a l’acompanyament i la neurorehabilitació de les persones que pateixen aquesta malaltia, així com per a la recerca.
Vine a la piscina municipal el diumenge 5 de juliol de 10 a 2 del matí.
Més informació al web de Mulla’t per l’esclerosi múltiple
Fes el teu donatiu!
